• De originele gepatenteerde bolus
  • Beproefd, getest en vertrouwd
  • 40 jaar ervaring
  • Bevat 6 essentiële spoorelementen en 3 vitamines
  • De originele gepatenteerde bolus
  • Beproefd, getest en vertrouwd
  • 40 jaar ervaring
  • Bevat 6 essentiële spoorelementen en 3 vitamines

Veelgestelde vragen

Retourneren:

Is retourneren gratis?
Ja. BriniBol.nl neemt deze kosten voor haar rekening

Hoeveel dagen bedenktijd heb ik?
Je hebt 14 dagen bedenktijd.

Hoeveel moet ik betalen voor de verzendkosten
De prijs die u moet betalen aan uw vervoerder kunt u doorgeven aan BriniBol.nl. Nadat alles in goede orde is ontvangen zal de verzendkosten worden vergoed.

Kan ik mijn bestelling retour sturen?
U hebt het recht uw bestelling tot 14 (kalender) dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor het retourneren van uw bestelling (van uw thuis naar de webwinkel) zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan BriniBol.nl geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u het retourformulier invullen.

Wanneer wordt mijn retour niet geaccepteerd?
Producten mogen niet gebruikt zijn, er vindt tevens geen acceptatie plaats bij vlekken of viezigheid op het product;
Het product moet in een onbeschadigde en originele verpakking (doos) worden geretourneerd. (labels behoren hier ook bij);
Het product dient binnen 14 dagen na bezorging retour te worden gezonden.
Indien het product niet voldoet, vindt er geen acceptatie plaats. Het retour zenden vanuit het afleveradres van de koper of postagentschap komen voor rekening van de koper. Afhankelijk van het product worden de retourkosten bekend gemaakt. Na de ontvangst van het bedrag wordt het product retour gezonden.

Naar welk adres mag ik mijn retour zenden?
Retour BriniBol.nl
Afdeling: Administratie / retour
It Langpaed 2
9283 TD Surhuizum
Nederland

Wanneer wordt mijn aankoopbedrag terug gestort?
Binnen 14 dagen na ontvangst van uw retourzending.

Kosten retourneren
Kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening.
Via de postbedrijven (bv Postnl) kunt u zowel online als via het postpunt een retouretiket kopen. De retourlabels zijn online vaak goedkoper. Mocht u hier vragen over hebben dan kan onze klantenservice u hierbij verder helpen.

Bestellingen:

Ik heb geen bevestiging gekregen in mijn mailbox?
De bevestigingsmail wordt automatisch verstuurd. Kijk ook in uw ongewenste postvak (Spambox). Staat de e-mail daar niet in, heeft u misschien een verkeerd mailadres in gevuld? Zo ja, dan kunt u ons altijd e-mailen op klantenservice@brinibol.nl.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Bestellingen welke geplaatst en betaald zijn voor 16.00 uur, en als geheel op voorraad is wordt dezelfde werkdag verstuurd. Voor klanten welke hun bestelling per vooruitbetaling geplaatst hebben kan de bestelling niet eerder in behandeling genomen worden dan dat de betaling ontvangen is. Kies daarom voor 1 van onze andere betaalwijzen wanneer u uw bestelling graag snel wilt ontvangen. Bij het plaatsen van uw bestelling kunt u bij de bezorgmogelijkheden een kleine notitie voor de bezorger achterlaten.
Wanneer uw bestelling ingepakt is ontvangt u in de avond voordat uw bestelling geleverd wordt het pakketnummer. Met dit pakketnummer kunt u de status (track & trace) van uw pakket na gaan.

Door wie wordt de bestelling bezorgd?
Uw pakket wordt door gekozen koerier bezorgt. De koerier levert de pakketten van maandag t/m zaterdag op het door uw gewenste adres. De ochtend van de dag waarop u het pakket gaat ontvangen stuurt de koerier u een mail van het verwachte aflevermoment. Mogelijk levert de koerier het pakket bij uw buren wanneer ze op het originele adres geen respons krijgen. Wanneer u niet thuis bent bij een afleverpoging ontvangt u een briefje in uw brievenbus. Op dit briefje wordt aangegeven wat de opties zijn op het pakket alsnog te ontvangen.

Kan ik een tijdstip voor bezorgen afspreken?
Het is niet mogelijk een tijdstip voor bezorgen af te spreken. Bent u niet (vaak) thuis? Dan kunt u een ander afleveradres opgeven waar wel (vaak) iemand thuis is.

Levert BriniBol.nl ook in het weekend?
De pakketten worden bezorgd van maandag tot en met zaterdag door een gekozen postbezorger.

Kan ik de bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Het is mogelijk het pakket op een ander adres te laten afleveren, u kunt dit bij uw bestelling aangeven. Bij het plaatsen van uw bestelling kunt u bij stap 2 in de winkelwagen een ander afleveradres aangeven is een mogelijkheid. Helaas kunnen wij niet bezorgen bij een postbusadres.

Hoe vaak wordt de bestelling aangeboden?
De bestelling wordt door een gekozen koerier/transporteur 2x op het door jou aangegeven adres aangeboden. Wanneer het beide keren niet gelukt is om de bestelling af te leveren dan heeft u nog een week de mogelijkheid om een ander bezorgmoment of bezorgadres aan te geven. Wanneer u met de koerier/transporteur geen andere afspraak maakt dan wordt het pakket retour gezonden en zullen wij een creditnota maken.

Kan ik mijn bestelling ook komen afhalen?
Het is helaas niet mogelijk om uw bestelling af te halen.

Levert BriniBol.nl ook in het buitenland?
Het is inderdaad mogelijk een pakket te bezorgen in een aantal andere landen. Hiervoor gelden andere voorwaarden.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?
De levertijd van uw bestelling hangt af van het type levering: via pakketpost of vrachtwagen. Uitgangspunt is de levertijd maximaal 1 dag na bestelling en akkoord. Let op: door extreme drukte duurt de bezorging van pakketpost een stuk langer dan u van ons gewend bent.
U kunt de status van uw bestelling en de verwachte leverdatum volgen via trace& trace van de koerier/transporteur).
Waarom zijn producten niet op voorraad?
De impact van het coronavirus zorgt ervoor dat onze leveranciers achterstand hebben opgelopen in de productie. We zien tegelijkertijd dat de vraag naar bepaalde producten toeneemt. Hierdoor zien we dat productie en distributie onder druk staan en hebben we te maken met vertragingen in de bevoorrading. In de Webwinkel wordt vermeld of het product op voorraad is of niet.
Verzendingen:

Wat kost de verzending?
Verzending bij BriniBol.nl zijn in Nederland voor alle bestellingen vanaf € 90,00 of meer (netto aankoop) de verzendkosten gratis.
Wij rekenen in Nederland minimaal € 6,61 verzend kosten voor alle bestellingen onder de 90,00 euro.
Verzendingen buiten Nederland is op aanvraag.

Hoelang duurt de verzending?
Uw bestelling wordt dezelfde dag verzonden, tenzij er een andere leverdatum is aangegeven!

Ik woon in België, Duitsland of Frankrijk, kan ik bestellen?
Ja, dit is geen enkel probleem.

Ik ben woonachtig in een ander land, is verzending mogelijk?
Er is veel mogelijk, neem gerust even contact op met onze klantenservice.

Waarmee wordt mijn bestelling verzonden?
Veelal via WDH Transport bij zware bestellingen of PostNL. Wij werken ook met externe partijen, en hierdoor kan er ook verzonden worden via UPS, GLS, DPD of DHL. U ontvangt de bijbehorende track en trace code in uw mail. Hier kunt u altijd zien welke partij bij u levert. Grote artikelen worden via een koerier of een transporteur geleverd, mocht u vragen hebben over het transport dan kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice.

Krijg ik een Track&Trace code van mijn bestelling?
Wanneer uw bestelling via de pakketservice wordt verzonden ontvangt u een Track&Trace code van de desbetreffende koerier of transporteur op uw e-mail.

Mijn product is niet op voorraad, wat houdt dit in voor de verzending, levertijd en mijn andere bestelde producten?
Als uw gewenste product niet op voorraad is, maar wel in bestelling is moet u rekening houden met een extra levertijd. Via de mail wordt u verwittigd over de verzendinformatie.

Mijn product is niet binnen 48 uur geleverd, wat nu?
Op elke productpagina vermelden wij een verwachte levertijd. Heeft u een verzendbevestiging in uw mailbox ontvangen van ons? Dan is uw order gegarandeerd verzonden. Helaas kunnen postbedrijven of transporteurs niet 100% garanderen dat alle post de volgende dag wordt bezorgd. In enkele gevallen (minder dan 1%) loopt het vertraging op in het sorteerproces, en uw order wordt dan de eerstvolgende dag alsnog bezorgd. Indien uw pakket na 3 werkdagen niet is bezorgd raden wij u aan om contact op te nemen met onze klantenservice. Doormiddel van de track en trace code kunt u zien waar het pakket op dat moment is, en wat de nieuwe leverdatum is. Mocht de track en trace code aangeven dat het pakket is afgeleverd echter heeft u niets ontvangen? Dan dient u binnen 5 werkdagen (7 dagen) contact met de klantenservice op te nemen.

Betalingen:

Wat zijn de betaalmogelijkheden bij BriniBol.nl?
Je kunt eenvoudig betalen via iDEAL, Mollie.

Is mijn betaling veilig?
Ja, je betaling is veilig. Uw betalingen worden verwerkt via Mollie.

Hoe snel wordt mijn betaling verwerkt?
Betalingen worden direct verwerkt. iDEAL betalingen zijn volledig geïntegreerd in de webwinkel van BriniBol.nl.

Kan ik met iDEAL betalen?
Ja, u kunt met iDEAL betalen. iDEAL is het eenvoudig betalingssysteem waar alle grote Nederlandse banken bij zijn aangesloten.

Kan ik met Paypal betalen?
Nee, helaas werken wij momenteel niet met Paypal.

Kan ik met Creditcard betalen?
Nee, helaas werken wij momenteel niet met Creditcard betalingen.

Kan ik op factuur betalen?
Nee, helaas werken wij momenteel niet met achteraf betalen.
U kunt wel een factuur krijgen van uw bestelling.

Zijn er kosten verbonden aan de betaling?
Nee, hier berekenen wij geen extra kosten voor.

Overige vragen…

Staat uw vraag er niet bij?
Stuur uw vraag dan naar klantenservice@brinibol.nl. Wij beantwoorden elke vraag zo spoedig mogelijk!

Winkelmandje
Er zijn geen producten in de winkelwagen!
Doorgaan met winkelen
0